torsdag 25. desember 2008

Julehilsen til mine blobbvenner.

Kjære mine bloggvenner,beklager at jeg må gjøre det på denne måten for å få ønsket dere en god jul.
--------------------------------------------------------------------------
Julen kom fort på meg i år også som vanlig.Men nå er den her og vi kan slappe av litt.
Min venninne var her i går,og vi hadde en koselig julaften.Min venninne og bloggvenn Lille meg er her på kaffe,vi tar sikkert litt kveldsmat om .en stund..
Jeg var i Kirken i går, det synes jeg at jeg må ha med meg på julaften.Hadde jeg bodd i byen hadde jeg vært på Frelsesarmeen,det savner jeg veldig.
Håper dere alle hadde en kjempefin kveld i går og at julen må bli fin for oss alle.

Vi må ikke glemme at Jesus kom for at vi skulle få evig liv,og
at vi skulle få leve med ham i himmelen .


For deg som synes dette kan være vanskelig,ta imot evangeliet du skal aldri angre
Jesus elsker deg og er glad i deg:


Jesus glemmer deg aldri. Halleluja:

5 kommentarer:

eba sa...

God jul, Eie, håper du koser deg! Det gjør vi... :)

hjemme bra sa...

Hei Eie.

God jul til deg også!
Vi koste oss i går sammen med mamma og pappa og mine 3 yngste søsken.
Det ble en fin feiring av Frelserens bursdag.

Ha en god romjulstid!

Brit. (lille meg) sa...

Tusen takk for en hygelig kveld!
Så fint du har skrevet her!
Du er frimodig, du.
Ha ei fortsatt god jul!
Klem fra meg.

Besta sa...

God jul min venn. Klem fra besta

Nunne sa...

Kjempefint skrevet. Frimodig vitnespyrd om Jesus.
God jul til deg også!
Takk for besøk hos meg...

Nunne.