torsdag 25. desember 2008


Christian Glitter by www.christianglitter.com

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ja det har jeg helt glemt! Den oppskrifta! nå skal jeg lage meg en huskelapp og henge på kjøleskapet så jeg ikke glemmer det:) Han er ute på ski nå- sammens med Kiri.
Ja mamma er snill -- verdens snilleste!
FORTSATT GOD JUL!

AnneGrethe7 sa...

Hallo kjære Evelyn!

Tusen takk for koseleg kommentar på bloggen min. Vi har hatt deilige dagar, berre kosa oss ilag, god mat, besøk og trilla tur med vesle bror i vogna:) deilig ver med 10 pluss grader ute, og vi som fikk snøfres i julegave med svigers...hihi....

Ønskjer deg ei god romjul!

Klem

Marie sa...

Takk for julehelsing på bloggen min :) Koseleg julepynta hos deg :)

Eg er litt seint ute, men vil ønskja deg ei god romjul :)

Klem

Malys krok sa...

Tusen takk for hilsen! Jeg har og vært her lite denne tiden, men har nå endelig fått lagt ut noe nytt. Fint julebilde hos deg! Og fint det du skrev om Jesus på et innlegg under.

Julehilsen fra Margit.

Anonym sa...

Gubben har ikke noen dlmål eller eksakt oppskrift på elggryta si, men sier at han:
Skjærer opp kjøttet i små biter, steker det på panna før han så koker det i et par timer.
Mot slutten av koketiden hiver han i gulrøtter, sopp, creme fraiche, krydder,(salt pepper, timian) og tyttebær.....
Vet ikke om du blir noe klokere? Jeg for min del syns det høres så veldig enkelt ut, men selv hadde jeg ikke fått det til. Det er jeg helt sikker på. Men det er vel sånn det er å være en god kokk. Man bruker ikke noen oppskrift... bare finner ut av ting etterhvert som man holder på.

Jepp-ungene kan den sangen Guds kjærlighet. Den er veldig fin!!
Takk for det!

Ha en fortsatt god søndag!