fredag 5. desember 2008

Award fra Lille meg.

Denne awarden har jeg fått fra Lille meg.Reglene som følger med, er slik at den skal gis videre til 5 nye, som igjen skal gi den videre til 5 andre. Du skal linke til den du har fått den fra.
Link også til de du gir den til. Gi også beskjed til de som har fått denne utmerkelsen.
Skriv også 5 ting du er avhengig av.
Jeg gir den videre til:
Anne Grethe
Forgjengelige ting
Eba
Line
Hjemme bra

Fem ting jeg er avhengig av:
1.Middagsmat er jeg avhengig av.
2.Mine medisiner
3.Mine instrumenter.
4Håndkrem.
5.Er også avhengig av og få gå på møter.

2 kommentarer:

eie sa...

Hei mine bloggvenner.
Jeg har vanskeligheter med og komme inn på noen blogger kommer ikke inn på kommentarer.Håper det retter seg snart.Er det flere som har samme problem?

Unknown sa...

Heisann og tusen tusen takk for utmerkelsen...
Blir alltidt glad når nokon set pris på meg på den måten eg, kjempekoseleg:0)
Litt artig at det låg ei utfordring med utmerkelsen og da....
Eg har problem hos enkelte med å komme inn på kommentarar og har og enkelte bloggar som kan vere vanskelege å få kome inn på...
Klem Line