søndag 1. juni 2008

Tagget.

Jeg er blitt "tagget "av Anne Berit.Reglene kommer i starten av innlegget.
Hver spiller svarer på spørsmålene om seg selv.I slutten av innlegget gir du den videre til 6 personer, og fører opp navnene deres.Så legger du igjen beskjed til dem om at de er tagget,
og ber dem lese din blogg.La personen som tagget deg, vite det når du har lagt inn svar.

1. Hva gjorde du for 10 år siden?
Husker ikke så mye av det, men jeg hadde en stor mageoperasjon på den tiden.

2. Hva er fem ting på gjøre-lista mi i dag?
Skal på hytta til min kusine og hente gardiner for vask.
Levere inn en søknad.
Ordne med leie av en bil til kusina mi kommer på hytta.
Skal ha behandling.
Så må man handle litt........... Dette er noen av mine gjøremål.

3.Snacks jeg liker.
Spiser ikke så mye snacks, men potetgull og peanøtter er no godt, da!

4.Ting jeg ville gjøre dersom jeg var milliardær.
Først ville jeg gjøre meg selv gjeldfri.
Så ville jeg hjelpe barna til min bror, og ellers hele familien.
Så ville jeg gitt penger til Frelsesarmeen, som har vært mitt
åndelige hjem i alle år.
Så til Misjonssambandet her i Åjord, og til kirka....
Så ville jeg ha hjulpet der et er behov.

5. Steder jeg har bodd.
Er født og oppvokst i Trondheim.
Bodde noen år i Stockholm da jeg var ung.
(Jobbet som barnepleier der.)
Flyttet tilbake til Trondheim. Bodde der til 2001,
da flyttet jeg til Åfjord, hvor jeg nå bor.

Disse folka vil jeg vite mer om:
1.Kjersti på Kjestis Hjørne
2.Nunne i bestemors hus.
3. Hjemme bra.
4. Bestahjemmet.
5. Kjell.
6. Berit T.

23 kommentarer:

Besta sa...

Hei.. ja det var litt av ei utfordring, men no er det gjort. Klem

Nunne sa...

Kjære tid, skal alle få vite alt det her om meg?? Neimen om jeg vil fortelle rikitg alt da ;)

Brit. (lille meg) sa...

Gratulerer med awarden! Den er vel fortjent.
Og tusen takk for at du tenkte på meg også. Men den var IKKE fortjent, for jeg er ikke så kreativ. Men takk likevel. Jeg ble glad for den!
Takk for i dag, og god natt!

Berit T sa...

Hei på deg, skal svare på spørsmålene jeg, kjekt å få vite mer om deg. Nå har jeg så mange tagge oppgaver så jeg får hive meg uti det.
Ha en fin ny uke.

Marie sa...

Kjekt å lese litt om deg :)

Ønskjer deg ei fin forsommarveke :)

eba sa...

Hei. Koselig å lese om deg. Tror du er en hygelig dame! :) Gratulerer med award, er det ikke koselig å få, vel? Her i huset har vi feiret 1-års dag til minstejenta i dag. Skikkelig kos med hageselskap og det hele.

sommar-rummet sa...

HEJ EIE! Tusen tack för Awarden!!! Blir så gladAMAR från mig

Anne-Berit sa...

Hei,hyggelig å lese dine svar på utfordringen.Og så må du ha hjertelig takk for Awarden jeg fikk av deg.Det er godt å vite at noen syns jeg fortjener en Award,så jeg ble veldig glad for den.Her er det travelt med en vilter liten valp i huset,pluss Titti,som forresten tar seg rørende av den lille.Vi passer for tiden min bror og svigerinnes hund også mens de er i syden,så det er litt av et hundeliv her for tia.Men det er jo herlig med hunder da.Ønsker deg en fin uke,håper du har like fint vær som vi har!

Hilsen Bodil F.T. sa...

Hei Eie, jeg ble litt flau da jeg leste over kommentarene mine, for du spurte om det var jeg som spilte piano, og det har jeg ikke svart på. Men det er iallfall ikke meg ;) Nei, jeg kan ikke å spille piano, men det kan den yngste dattera mi, og det er den samme som også har fått Vigrabunad, så har du noen bilder av henne.

Så i Fosna Folket at Åfjord hadde varmerekord, så dere må ikke renne vekk der oppe.

-Mitt lille rede- sa...

Heia!
Det ligger en award til deg på bloggen min! Ha en fin dag! ;-)

Klem fra Lene

-Mitt lille rede- sa...

Og tusen takk for awarden jeg fikk av deg foressten! Nå har jeg også endelig svart på utfordringa di ;-)

Marie sa...

Kjekt å lese litt om deg!

Tusen takk for award!!!

hjemme bra sa...

Tusen takk for awarden, Eie! Det varmer :-)

Har du fått mail frå meg?
Jeg er ferdig med de to siste kortene du bestilte. Har ikke fått sendt dem avgårde enda, men får kanskje gjordt det i morgen!
Håper du og mottakerene blir fornøyde.

eba sa...

Tusen takk for award! :) Så grei du er!

Anonym sa...

Tusen takk for awarden eie,nå ble jeg glad.-Klemmer fra bestemorhuset

-Mitt lille rede- sa...

Hei!
Bare innom for å ønske deg ei riktig fin helg!:-)

Klem fra meg

Marie sa...

Takk for kommentar hos meg og god helg :)

eba sa...

Takk for det. God helg til deg også! :)

Brit. (lille meg) sa...

Takk for hilsen på min blogg. Du er visst en meget opptatt dame, det er en stund siden du ga lyd fra deg på bloggen.
God helg til deg også!:)

-Mitt lille rede- sa...

Hei igjen!
Tusen takk for det!
Bestefar sovnet endelig stille og fredlig inn på torsdagen, med de fleste av oss nærmeste rundt seg. Det var en trist, men fin stund for oss alle. Vi unner han fred og hvile nå. Han har det bedre der han er nå.
Det er godt å ta litt bloggpause innimellom. Gjør det titt og ofte jeg også. Ha fortsatt ei fin helg.

Klem fra meg

Anonym sa...

Takk for hilsenen og awarden.-Det var kjekt å lese om deg og bli litt bedre kjent med deg.--Så frelsesarmen er ditt åndelige hjem.Frelsesarmen har alltid stått mitt hjerte nært ,selv om misjonssambandet er mitt åndelige hjem,og det er der jeg føler at jeg hører til.

Brit. (lille meg) sa...

Hei! Det er en stund siden jeg har sett noe til deg. Håper du har det bra...
Hvis du vil, kan du gå inn på min blogg og hente den awarden som er helt øverst, der det står:"Du gjør
dagen min bedre!"
Den er egentlig til alle som vil, men jeg sier det spesielt til deg, for du har gjort dagen min bedre mange ganger.
Ha en god kveld!:)

-Mitt lille rede- sa...

Hei & hå.
Vil bare ønske deg en finfin dag! Håpe du har det bra.

Klem fra meg :-)