tirsdag 27. mai 2008

Utfordring.

Er blitt utfordret av hjemme bra.

Sannheter om meg selv.

1:Hvilke navn går du under.
Evelyn og tante Eie

2:Tre ting som skremmer deg.

Lovene som myndighetene vedtar
Overgrep mot barn.
Edderkopper

3:Nevn 3 ting du allerhelst har på deg.

Jeans, genser og et lite smykke.

4:Tre sannheter om deg selv.

Ærlig Snlll og glad i barn.

5:.Nevn 3 ting du gjerne vil ha.

Et rom til.

Litt bedre helse.

Litt bedre råd.


Jeg utfordrer:Nunne ,Forgjengelige ting,Kjerstis hjørne, og Sommarrummet.
.

8 kommentarer:

Nunne sa...

Artig, skal gjøre det!
Haha, veldig koselig med sånne utfordringer... Sjøl om det tar sin tid...
Jeg holder på med endel bryllupsgaver, så jeg har egentlig lita tid. Og så henta jeg NICOLAI igår. Han er her, og dermed kom de andre to som bor her også, de vil sove her i natt, de og. Så snart skal alle tre i badekaret, og i seng ..og jeg på med briller og fram med bøker... :) God kveld.

Anne-Berit sa...

Hei,hei,jeg har nettopp satt inn den utfordringen på oppfordring fra min datter,så de svarene får vel gjelde for din også.Det blir jo samme svarene uansett.Håper det er greit for deg.Ha en flott onsdag.klem fra meg:o)

Anne-Berit sa...

Hei,jeg har en utfordring til deg på bloggen min.God helg.

-Mitt lille rede- sa...

Heia!
Jeg skal ta den utfordringa, men jeg gjør det over helga jeg :-)
Ha ei riktig god helg!

-Lene

Brit. (lille meg) sa...

Titter bare innom for å ønske deg en strålende helg!
Nydelig vær har vi i allfall fått!

Kjersti sa...

Hei hei, ja nå har jeg svart på utfordringen din.. Takk for at du gav den til meg, syns slikt er veldig artig.

Håper du får en fin søndag.

Hilsen Bodil F.T. sa...

Hei, stikk innom bloggen min da. Jeg har noe til deg der.

♥ Carpe Diem ♥ sa...

Hei !!
Innom for å ønske deg en fin dag