tirsdag 24. juni 2008

Min fine rose.


Må ta med dette bilde av min fine Rose.
Posted by Picasa

11 kommentarer:

Brit. (lille meg) sa...

Nydelig rose! Mine er ikke kommet ut enda......
Og hjelpe meg, sannelig har du lagt ut bildene av oss også!
Huff og huff!
Og du fikk det til også, uten hjelp. Tror ikke du hadde fått hjelp av meg til å legge ut disse bildene..

Takk for hygelig hilsen til meg.
Jeg kommer en tur i kveld, eller når du kommer fra hytta.

eba sa...

Det var en nydelig rose. Og så trivelige naboer du ser ut til å ha. Ha en fin uke!

♥ Carpe Diem ♥ sa...

Hei hei.
Innom å helse på deg igjen.
Flott rose.
Ønsker en fin kveld :)
klem til deg :)

Hilsen Bodil F.T. sa...

Jeg er veldig glad i roser også, prøver å lage en liten rosehage her, men det vokser ikke så fort.

Din er svært vakker.

Og så har du en nydelig rosebukett i innlegget nedenfor også... ;)

Kjersti sa...

Heisann. Så flott rose! stakk innom for å ønske deg en god helg, og fortelle at det er en utfordring til deg hos meg.

hjemme bra sa...

Hei Eie!

Det var en nydelig rose!
Jeg ser at mine roser kommer snart - om 3-4 dager kan jeg tenke meg. Det er så flott å nyte alt det vakre Gud har skapt!

Koselig med naboselskap.
Og kjekt med Åfjords dager.

Ønsker deg en god helg videre.

-Mitt lille rede- sa...

Kjempefin rose du har! Mine har dessverre ikke kommet ut enda de. Høres ut som en koslig st.hans feiring, kjekt det å være mange samlet :-)

Ha en fin mandag!

Klem fra Lene

eba sa...

Hei, snublet innom igjen. Så da tenkte jeg at jeg kunne si hei :D Håper du har det bra. Jeg er hos mamma nå, og det er stas, men i morgen bærer det hjemmover. Det blir spennende, for min mann har malt panelen i gangen og trappen hjemme... :D

Brit. (lille meg) sa...

Hei Eie! Nå er jeg kommet tilbake fra gode dager på Skeikampen.
Det ligger en award til deg på bloggen min.

eba sa...

tusen takk for kommentar i bloggen min. Jeg har noe til deg i bloggen min. Ha en flott uke! :)

Besta sa...

Nydelig rose. Tusen takk for den fine awarden og komentar. God klem...