tirsdag 19. februar 2008

Fått fra Ella.



Tusen takk til Ella.
Posted by Picasa

6 kommentarer:

Nunne sa...

Hei Eie....
Ser du har vært på besøk hos Ella, ho var så snill å dele denne artige awarden med oss, jeg tok den også med meg.
Oppdaga du hadde vært innom Kjells blogg, han er en god venn av oss og når jeg er i Bodø har vi mange ganger en kaffe sammen på et lite koselig konditori i glasshuset. Han reiste ei stnud rundt for Sjømannsmisjonen og hadde møter og bodde noen ganger her hos oss, så vi kjenner Kjell godt. Kona hans, Gro Marit er så trivelig. Du skulle møtt dem!!
Artig at du fant han i lista mi ;)
Ha en fin dag, Eie, fyllt av Guds gode nærvær. Han er trofast, Han forlater ikke en av oss! Det er trygt å starte dagen på!
Klem fra Nunne.

Anne-Berit sa...

Takk for hyggelig kommentar hos meg,men jeg må nok dessverre innrømme at ørnebildet ikke er fotografert av meg.Det er på et cover til en Eagles-CD.Ha en flott onsdagskveld:o)

hjemme bra sa...

HEi. Koselig at du stadig er innom bloggen min og kikker. Jeg setter stor pris på kommentarene! Tusen takk.
Gratulerer med den flotte awarden!
Ha en god natt.

Brit. (lille meg) sa...

Takk for hilsen hos meg.
Ja, det er krystall i den nederste skåla. Mannen min og jeg fikk den i gave for mange år siden av noen venner som besøkte oss.
Ha ei god helg!

Anonym sa...

Hei igjen og takk for hilsen.Bra du fikk fatt i oppskriften.Gleder meg til å se bilde av tøflene.....
,ha en fortsatt fin søndag.Klem

Hilsen Bodil F.T. sa...

Leste kommentaren din hos meg :) Takk for bestilling! skal gjøre mitt beste. Du får 10 minihjerter for 30 kr ;)

Har du spørsmål, kan du bruke e-postadressen: hekleblomster@gmail.com