lørdag 2. februar 2008

Ble utfordret av forgjengelige ting.7 Avsløringer om meg selv.

1.Jeg sover alt for lite.
2Jeg er en omsorgsperson.
3.Jeg er en nattugle.
4.Spiller piano når ingen hører på.
5.Er veldig glad i barn.
6.Synger i dusjen, og i kor.
7Må ha ryddig kjøkkenbenk...


1 I Sleep too little.
2.I'm a person who take care of the other
3.I'm a night -bird.
4.I play the piano when nobody can hear me..he he ....
5.I'm very fond of children.
6.I'm singing in the bathroom (and in choir.)
7.I must have my kitchen perfect.


Jeg har lyst å utfordre Anne Berit. Berit T. Bestemor Aud. Nunne. OG Lene.

8 kommentarer:

Bestemor Aud sa...

Takk for hyggelig kommentar på bloggen min, og for utfordringen. Skal prøve så godt jeg kan!
Det var utrolig morsomt å se dukkestrikkeplaggene dine - jeg har alltid likt å lage dukkeklær, men har nok ikke hatt en så stor produksjon som du. Jeg må prioritere litt strengt hva jeg skal lage p.g.a. vonde skuldre og nakke.
Og så givende å få være med å gi til barn som mangler det meste!!!
Jeg er også trønder, hvis du ikke har fått det med deg! Fra Byåsen i Trondheim, ikke bodd der siden jeg flyttet hjemmefra 21 år gammel for å gå på skole i Stavanger.
Flott å se at vi også har samme grunnvoll å bygge livet på!!!
Den holder!

Berit T sa...

Hei på deg. Dette har jeg vært med på tidligere, så visst du vil kan du utfordre en annen.
Det var noen flotte vinterbilder du viste. faktidk så har vi også fått litt snø i dag.
Nydelige dukkeklær, og så kjekt at de går til et godt formål.
Her kan vi levere ting en gang i mnd. betaler 50 kr. i fraktstøtte.
En veldig fin ordning.
Det vae en fin kirke dere har. Tenke også at jeg skulle vise kirker i nærmiljø en gang. vi har mange her på øya.
Ha en fin lørdag.

Anne-Berit sa...

Hei,takk for hyggelig hilsen,og ja,jeg tar utfordringen,på neste innlegg.Ha ei fortsatt god helg:)

Brit. (lille meg) sa...

Ja, dette er deg! Iallfall vet jeg helt sikkert at mange av de"avsløringene" er Eie.
Artig å lese de forskjellige opplyningene om bloggerne.
Takk for god kommentar hos meg, det var helt rørende! Men du er jo så flink selv. Det skal bli spennende å følge med på bloggen din framover!

Marie sa...

Fann veien til deg via Berit. Så flott blogg du har!

Lene sa...

Hei, hei :) Hihi, kan tenke meg at du har klikket deg inn til deg selv via min side på en eller annen måte, og at min side har blitt liggende i bakgrunnen. Beklager, beklager - håper du fant ut av det. Du kan alltid se om det ligger noen sider bak din egen dersom du klikker på streken oppe i høyre hjørne. Da legger siden din seg ned - og du kan få den opp igjen ved å klikke på den nede på linja :)

Så morsomt å lese de punktene om deg - hvert eneste ett stemmer på en prikk også på meg selv. Jeg har hatt denne utfordringen før, men kanskje den virkelige utfordringen er å ta den igjen - og gjøre noe morsomt ut av den :) Tusen takk for at du tenkte på meg :)

Her er det full fart med overnattingsgjester, og i morgen blir det et lite selskap med flere. Jeg sniker meg til en bitteliten bloggstund før jeg går tilbake til grytene :)

Ha en finfin kveld :))

Lene sa...

....kremt.. Jeg sa at punktene passet presis på meg - men jeg synger bare i dusjen - ikke i kor. Har vært med i kor i min ungdom, men spilte da tverrfløyte og sang ikke ;)

Anonym sa...

Takk for besøket og kommentaren.-
Du sa at det ville vært morro å se oppskriften på barnetøflene som jeg hadde strikket .-Det er en stund siden jeg laget de,og oppskriften må være på nordsiden for jeg kan ikke finne den her.-Men jeg skal lete neste uke,da skal vi reise dit igjen.-Klem