lørdag 16. januar 2010

Slutt på jula 2009.


Noen av mine julegaver.Telefonen fikk jeg av min gode venninde
Brit.Lommebok,kom godt med,en kosedress.bærbar hårføner, av
min venninde Astrid.Enda var det en hel masse,men kan ikke ta
med alt her.

Disse gryteklutene er etter min mamma.Et koselig minne nå når
hun er borte.

Julestjerna er ned nå, likedan lysene.Gardinene går på mandag tror
jeg.Ja så er enda en jul over.Tiden går jo så fort,før vi vinner å snu
oss må vi begynne å tenke på neste jul.
Posted by Picasa

6 kommentarer:

eba sa...

Håper du har hatt ei trivelig jul. Hos oss er også jula rydda bort nå. Ser frem mot våren, og har kjøpt min første primula :D
Ha en fin søndag.

Brit. (lille meg) sa...

Takk for i kveld! Det er alltid hyggelig å komme til deg.
Det er godt å få ryddet vekk jula, jeg blir fort lei av den, iallfall.
Ha en god søndag!:-)

hjemme bra sa...

Hei Eie!
Håper du hadde ei riktig kjekk jul!
Vi hadde det koselig.
Har pakka sammen jula, men boksane har ikkje komt seg opp på loftet enda (dei treng tydeligvis litt hjelp...)
Ønsker deg ein god søndag!

Malys krok sa...

Her hadde vi, som vanlig,jul til tjuendedagen. Da var det litt godt å få ryddet bort alt som var så fint å sette fram før jul. sånn er det..
Fint ser det ut til at du har hatt det med din pynt og dine gode minner!
Ha det godt i nyåret! -Margit-

Hilsen Bodil F.T. sa...

KJekt å se litt av jula di også, Evelyn! Håper vi treffes i det nye året!!

Lille Lisbeth sa...

Du verden så koselig du hadde det på kjøkkenet i jula.Det er ei stund sia jeg ,eller lenge sia jeg var inne på bloggen din,og forresten min egen også.Nu er tida inne for å sende noen ord igjen.Vi sees på søndag.Jeg gleder meg til dere kommer.Ha det bra så lenge.