fredag 1. januar 2010

Noen bilder av rakettene.31/12 09


Jeg tørr ikke å gå ut på Nyttårsaften,så disse er tatt fra altanen.

Her er litt gjennskinn av hus og diverse.Hadde jeg gått ut hadde
det nok blitt mye bedre.

Mange slike som dette var det.Vakkert syn med alle farger.


Ikke så mye blogging med meg nå,håper at lysten kommer tilbake,
om ikke så lenge .
Vil med dette få ønske dere alle et riktig Godt Nytt år .
Tenker ofte på en og vær av dere.Stor nyttårs klem fra
Evelyn.:)
Posted by Picasa

5 kommentarer:

♥ Carpe Diem ♥ sa...

Godt nyttår til deg også.
Fine stemningsbilder.
Blogglysta kommer nok
tilbake skal du se.
Ønsker deg en fin 1 nyttårsdag :)

Brit. (lille meg) sa...

Takk for i går, og takk for mange hyggelige stunder i 2009! Kjekt å være venn med deg.
Ønsker deg et godt og fredfylt nytt år! :-)

Hilsen Bodil F.T. sa...

takk for det gamle året, og godt nyttår. flott fyrverkeri!

Malys krok sa...

Flotte bilder fra nyttårsaften! Og så syns jeg entreen din ble kjempefin! Lys og lett! Ønsker deg alt godt for nyåret. Fra Margit.

eie sa...

Hei Bodil.

Takk for hilsen på bloggen.Får ikkr gjort så mye der inne for tiden,håper det blir snart igjen.
Vil få ønske deg et riktig godt nyttår.Klem.