tirsdag 1. september 2009

Noen bilder fra sommerturen min til Sørlandet.2009.


Dette er den jeg kjøpte av deg Britaiskogen.Er det den som skal
klippes ned,og taes inn på Vinteren???

Dette er en av de fine sammenplantingene på torvet i Arendal.
Jeg og min venninde var på en tur til Arendal og Gjerstad.
Jeg har aldrig stoppet i Gjerstad før,det var en koselig bygd.
Det blir nok tatt flere turer dit også.

Dette er Kirka i Arendal.Den ligger fint til så man ser ut over byen.
Er man i Arendal må man innom fiskebrygga,og kjøpe seg
varme fiskekaker. Nam Nam..
Posted by Picasa

2 kommentarer:

Britaiskogen sa...

Hei Eie! Javisst er det georginen som du kjøpte på hagelagets stand. i sommer. Den må nok inn i vinter for å overleve. Men den kan stå lenge enda. Den første frostnatta blir bladene svarte, da er det på tide å grave opp knollene. Skyll av jorda på knollene og la de tørke litt før d legger de i f.eks torvjord, og setter de mørkt og kaldt(men ikke frost) for vinteren. Knip av avblomstrede blomster, så vil du ha glede av den leeenge

Hilsen Bodil F.T. sa...

Fint å få se bilder av sørlandsturen du og Astrid hadde. Dere er noen spreke damer som legger ut på den ene turen etter den andre!!