mandag 10. november 2008

Fortsettelse fra klubben.


Her er Eie igang med å koke blomkålsuppe,til kvelds.

Det tar sin tid.

Vi må rydde efter oss når vi er ferdige for kvelden.

Jeg synes nå selv det ser bra ut etter oss...
Når vi samles,så begynner vi med en kopp kaffe og en
sjokolade.Når jeg skulle ha det denne gangen skulle det være
bingo.Det liker de veldig godt.Når vi har holdt på med det en
stund er det kveldsmat.Jeg valgte blomkålsuppe og loff
denne gangen.Det likte de,for suppa gikk fort ned den.
Posted by Picasa

5 kommentarer:

eba sa...

hm... lyst å komme hit og rydde litt også ;) hi hi ... Blomkålsuppe er godt. Det skulle jeg ha laget snart igjen.... :P

Ha en fin mandag!
Klem Eba.

ps - gratulerer med premien hos FT! ;)

hjemme bra sa...

Hei.
Gratulerer med det flotte perlesmykket! Det var kjekt du vann.

Så flott jobb du er med på her - å stelle i stand hyggelige kvelder til folk som trenger det!

Ønsker deg en god uke.

Anne-Berit sa...

Ser ut som et koselig lokale å ha klubb i.Ha det kos!

Timotei sa...

Tusen takk for koselig kommentar på bloggen min! Artig at du likte strikkesettet. Vottene og sokkene er nok bare strikket etter hodet. Har ikke noe mønster på dem. Luen fant jeg mønsteret til hos en annen blogger. Hvis du ser under etiketten "strikking" hos meg, så skal det ligge link til denne siden i innlegget med den første luen jeg strikket.
Koselig blogg du har!

Besta sa...

Bra det er noen som rydder etter seg. Ikke alle gjør det, for det vet jeg alt om siden det er jeg som må ta det. Koselige bilder. Klem