søndag 12. oktober 2008

Vanskelig med PC.en min, desverre.

Hei alle mine bloggvenner,jeg har litt problemer med og komme ut.
Når jeg skal legge ut en hilsen til dere går det ikke.
Jeg har vært i barnedåp.og har forsjøkt og lagt ut noen bilder fra det.
Det ser ut som om det har godt ganske greit. Det er verst der jeg må kvittere med min mail adresse,det er den som ikke alltid vill. Håper det retter på seg snart.

Vil ønske dere alle mine venner en fortsatt god uke..

En liten hilsen for denne uka vil jeg gi dere:
Det står i Heb,13,5
Jeg vil ingenlunde slippe deg.og ingenlunde forlate deg... Håper jeg er tilbake i løpet av dagen..Håper vi kan tenke på dette ordet når vi synes det ikke går som vi vil:
Husk vi har en som vil bare Godt for oss:: Klem fra Eie:::.

5 kommentarer:

Brit. (lille meg) sa...

Det var leit å høre at du har datatrøbbel. Det er så irriterende.
Håper det vil ordne seg snart.
God søndag til deg!

Brit. (lille meg) sa...

Takk for det gode ordet du delte!

hjemme bra sa...

Takk for et fint og sant Bibelvers!

Håper dataen din slutter å trøble snart.
Ikke noe gøy når den ikke virker...

Ønsker deg en god uke.

Marie sa...

Kjekt å høyre frå deg :)

Dumt med datatrøbbel :(
Masse fine bilde frå dåpen :)

Ønskjer deg ei fin veke :)

Anonym sa...

hei hei!
Jo elg er stas! Og vi har allerede smaka på kjøttet!
Her i huset er det bare gubben som lager middag. Så jeg skal høre med han om god oppskrift på elggryte. Han er veldig god på slik "gourmet"mat, så det skal ikke være noe problem!
Du får høre fra meg litt senere!
PS:Neste år skal JEG på jakt!