lørdag 18. oktober 2008

Pause.

Hei alle bloggvenner!
Det blir en liten pause fra bloggingen nå.
Jeg har ikke vært i form den siste tiden, og er nå
på sykehuset,.Regner ikke med å bli her så lenge, da jeg
bruker å komme ganske fort ut igjen når jeg er her.
Jeg kommer ikke hit uten at jeg er helt nødt.
Men det blir jo slik at jeg orker ikke å begynne å blogge
straks jeg er kommet ut av sykehuset.
Er ikke helt sikker på hva det er som feiler meg, men
det skal nå tas prøver.
Ønsker dere alle ei god helg!

13 kommentarer:

Brit. (lille meg) sa...

Kjære Eie!
Nå må du ta det med ro og slappe av.
Ønsker deg riktig god bedring!
Tenker på deg.
Klem.

Besta sa...

Skal tenke og be for deg. God bedring.Klem!

Anonym sa...

Jeg ønsker deg en riktig god bedring !

hjemme bra sa...

Hei Eie.
Godt du er i gode hender - hos helsepersonell, og ikke minst hos GUD! Ber om at du må få merke at Han er hos deg og gir deg sin fred!

Klem

eba sa...

Å. Tenker på deg. Må du komme deg raskt! Klem - Eba.

Anne-Berit sa...

Å,så leit,da må du ha riktig god bedring.Håper det ikke er noe alvorlig,og at du snart blir frisk igjen.Hvil deg godt ut nå,kjære deg.Tenker på deg.God klem fra meg!

Berit T sa...

Håper det er bra med deg, at du er kommet hjem og at det ikkke er noe alvorllig. Ønsker deg god bedring med en klem herfra

Hilsen Bodil F.T. sa...

Hei Eie!1
takk for hilsen paa bloggen min! Naa er det siste kvelden vi er her paa Filippinene. Det skal bli kjekt aa komme heim igjen, men vi har storkost oss noe aldeles forferdelig her!! Vi har faatt vore friske hele tiden. Takk for forboenn!!

God bedring til deg!! Haaer du klarer aa slappe av og komme til krefter igjen!!

hjemme bra sa...

Hei Eie!

Så godt å høre fra deg igjen, og at du har komt deg hjem!
Håper du får kvile, og at alt blir bra!
Det hjelper å be, det er i alle fall sikkert. Minstemann her har hatt noe de kaller ClavèLeggPerthes (en sykdom som angriper hoftekulen - men som brenner ut etter noen år). Vi var til røntgen for 6 mnd siden, og da såg det ikke så bra ut. Tirsdag var vi til ny røntgen, og legen sa: Her ser alt fint ut! Hoftekulen var i orden! Det er mange som har bedt for han. Gud er god! (Gud er god også når det ikke går slik vi vil - for Han er med igjennom alt!).

Klem

eba sa...

Hei, håper det går bedre med deg! Tenker på deg, og ber for deg. Ha en fin søndag!

Bestemor Aud sa...

Hei! Nå var det lenge siden jeg var innom hos deg. Det har skjedd mye ser jeg. Godt at du er vel hjemme igjen. Hyggelig at du har satt deg som Følger av min blogg.
Så fine bilder fra barnedåpen!
Vi skal i barnedåp til siste barnebarn i slutten av oktober - Stavern.
Ha en fin søndag, og Guds fred i dagene som kommer!

Brit. (lille meg) sa...

Hei igjen! Takk for sist!
Jeg har noe til deg på bloggen min. Jeg skal overføre den snart.

Anne-Berit sa...

Hei,måtte bare innom for å si at jeg tenker på deg og håper du begynner å komme til krefter igjen.Takk for kommentaren du sendte,håper hytteturen var fin.
Gleder meg til du er tilbake igjen i blogglandia.Ha det godt,good klem fra meg!