lørdag 16. august 2008

Award fra EbA.


Denne har jeg fått av Eba:
Tusen takk! Besøk gjerne bloggen hennes og se så lekre kort hun lager!!
Her er reglene for denne Awarden:
1:You can give it to one or one hundread or any number in between
it's up to you. Make sure you link to their site in your post.

2:Link back to this blogsite:Women,art,life:weaving it all together so she can
go visit all these wonderful women.Purpose of the award:
To sendlove and acknowledgement to women who brighten your day,teach
you new things and live their lives fully with generosity and joy.
Da vil jeg gi denne vidre til: Tilbake til Eba ,Mitt lille rede,Kjerstis hjørne,
Sommarrommet,Marie,Ellas blogg,Bestemorhuset og Bestemor Aud.
Det er mange flere som kunne fortjent denne,men det får bli sånn denne gangen.



1 kommentar:

Marie sa...

Tusen takk! Fargerik og finaward!

Eg får legge han i sideelementet mitt inntil vidare sidan eg nettopp har delt ut ein. Kjekt å ha nokop på lur.

God helg :)