tirsdag 23. mars 2010

Bytur:


Jeg var på kontroll i går.Var innom Solsiden en tur også,har aldri
vært på baksiden der før.Der lå uterestaurantene badet i sol så jeg
måtte bare fram meg kameraet.

Tok et bilde fra kanalen også.Der er det helt fult med båter på
Sommeren.

Det var nesten ikke snø igjen i byen,så jeg fikk virkelig en fin
vårdag i byen i går.

Var på basar for Misjonshuset på lørdagen.Der vant jeg 3 store
kaker.Så på Søndag hadde jeg 8 av mine naboer på kaffe.
Hadde noen i dag også.Trivelig å treffes på denne måten.
Posted by Picasa

4 kommentarer:

Malys krok sa...

Ja det er deilig når snøen tiner og forsvinner. Godt når en kan merke at våren er på anmarsj! Det må nok jeg vente på enda en stund. Så heldig du var som vant så mange kaker, og heldig var også de som fikk komme på besøk og spise dem! Koselig å samles til hygge og kos! Ha det godt! Hilsen Margit.

Hilsen Bodil F.T. sa...

Trondheim er nå liksom BYEN da ;) Vakker i vårsola!
Og så heldig du var som vant så mange kaker på en og samme basar!!! Skulle bare ha vært der....

Brit. (lille meg) sa...

Flotte bilder fra byen! Og takk for at vi fikk smake kakene dine! Gode var de alle sammen.

Brit. (lille meg) sa...

Hei Evelyn!
Jeg har en utmerkelse til deg på bloggen min. Du kan hente den når du får tid.
Ha en god tur når du drar til Sverige!