mandag 5. oktober 2009

Utfordring.

Hva er navnet ditt : Evelyn
2 Ord på fire bokstaver : Evig
3 Guttenavn :Erik
4 Jentenavn :Else
5 Et yrke :Elektriker
6 Farge :Ecru
7 Noe du har på deg :Eplenikkers.
8 Mat : Eplepai
9 Noe på badet :Eu de cologne.
10 Et sted: England.
11 Grunn til å komme for seint:Elveblest.
12 Noe du roper :Ertekrok.
13 Film tittel :Vet ikke.
14 Noe du kan drikke :Eplemost
15 En musikkgruppe :Vanskelig.
16 Et dyr :Elefant.
17. Forfatter :Eldstad.
18.Noe du misliker:Erting.
19.En kunstner: Erysees .
20:Noe du liker godt:Epler.

Jeg tok denne utfordringen fra Brit.Den som vil kan ta den her hos meg.
Du kan kopiere dette,men ta bort mine svar og bruk forbokstaven i navnet ditt på alle svarene.

2 kommentarer:

Brit. (lille meg) sa...

Se der, ja! Den løste du fint!
Det er sannelig ikke lett å komme på noe alltid..
Takk for i kveld!

eba sa...

Stilig. Filmtittel "Evig din" (eller "Ever After" som den oprinnelig heter.) Min favorittfilm! <3