fredag 5. juni 2009

Et av barnebarna til min bror.


Jeg syntes det var så koselig at det sto blomster på
bordet når jeg kom hjem.
Slikt gjør min venninnde alltid,er det ingen blomster
finner hun på noe annet.

Dette er Cecillie ,hun bor i Esbjerg i Danmark så vi sees ikke så ofte
desverre.

Dette er minstemand til presten her i bygda.Søt liten Gutt.

Her har vi lille Tyra da,tenk at jeg var så uheldig å måtte raddera
alt fra minnebrikken min.Det hadde blitt en feil å det gikk
ikke å fikse.Jeg hedde lyst til å gråte da,men men.Vi får ta nye,men
det blir ikke det samme.Det var henne jeg passet i pinsa så
vi hadde tatt så mye fine bilder.
Skal se om jeg kan få kommet meg igang med denne bloggingen ijgen nå.
Jeg synes tiden gar så fort.

Jeg vil først få takke dere for alle kommentar hos meg.Mange
takk alle sammen.Så vil jeg ønske derte en riktig
GOD Helg.Klem fra Eie til dere alle.
Vær dag er en herres gave,en skinnende mulighet.Vær dag
er på ny en nåde som stiger fra himmlen ned.
Vi kan vel ta disse ordene med oss denn uka som kommer

EVELYN:
Posted by Picasa

11 kommentarer:

Hilsen Bodil F.T. sa...

Så koselig at du er her igjen, Eie! Lenge siden jeg har sett deg ehr nå. Koselig at du kom hjem til vakre blomster på bordet. Jeg vet at dere er veldi gsnille med hverandre der du bor!!

Koselige barnebilder!

Brit. (lille meg) sa...

Så hyggelig å komme heim til vakre blomster på bordet!
Velkommen tilbake, du har vært LENGE borte! Synd at du måtte slette det som var på kameraet ditt.
Ha ei god helg! Kanskje snakkes vi i løpet av helga?

Fru Keilegavlen sa...

Så koseleg blogg du har, og så så kjekt å kome heim til nydelege blomstrar på bordet. Ynskjer deg ei fin helg!

hjemme bra sa...

Hei Eie.
Ei stund sidan sist.
Ser du har vore ute og reist både ein og to ganger.
Så kjekt!
Trist med bilda som vart vekk...
Desse barna er nydelige!
Og de er heldig som har ei tante som kjem på besøk!

Ha ein god søndag.

Besta sa...

Endelig va du tilbake..Nydelig bilde av ho jenta.Koselig med blomster:))

Britaiskogen sa...

hei, her fant jeg et kjent ansikt, ikke så mange av de her i denne bloggeverden, jeg legger meg til som følger hvis det er greit..?

-Mitt lille rede- sa...

Hei
Kjekt du er her igjen! Så utrolig synd med de bildene, har opplevd slik selv, så jeg vet hvordan det er. Du får ta mange nye fine bilder i tiden framover.
Håper du får ei fin helg, kos deg!

Klem fra Lene

Brit. (lille meg) sa...

Jeg har en utmerkelse til deg på
bloggen for utmerkelser.
Gå inn på
www.bkverndal.blogspot.com
Det står at den skal gis til 15 nye, men det trenger du ikke ta så høytidelig. Du gir den til de du vil. Jeg har prøvd å ta noen som du ikke har, med noen få unntak.
Kanskje vi snakkes i løpet av helga?

sammen på veien sa...

Hei min venn. Koselige bilder:) Leit at du mistet så mange fine bilder.

ønsker deg en flott helg min venn:)

Bestemor Aud sa...

Hei Eie!
Så nydelig jente! Og en god venninne som hilser deg velkommen hjem med blomster - ubetalelig!
Har ikke blitt så mye blogging med meg i det siste heller, da vi har vært travelt opptatt med salg av leiligheten her, pakking, og leting etter ny bolig. Har funnet et passelig hus med stor hage på Hurum - gleder meg veldig til det. Flytter om en ukes tid.
Ha en fin helg!

Fjordheim sa...

Hei.
I dag var jeg innom veskebloggen min. Ser at du får lenge siden har sendt meg en kommentar om at du kan tenke deg ei veske.
Beklager at jeg ikke har sett den før. Det har også vært en feil på mailadressen min. Så derfor har jeg ikke fått mail i tilfelle du har prøvd å sende det.
Visst det ikke er for sent kan jeg godt prøve å lage ei veske til deg. Har ikke laget mer en etpar med glidelås. Men det må jo gå ann å få til det. Vi snakkes.