mandag 18. mai 2009

Møte med min kjære bloggvenn Nunne.



Dere kan ikke tro hvordan jeg har ventet på å få treffe Nunne,
og så endelig er dagen der.Men damen hadde tenkt å lure meg.
For at jeg skulle kjenne igjen henne ,sa hun at hun skulle ha.
Rød jakke blå bukser og hvite sko,så det så jo jeg etter da.
Men nei, jeg så ingen som passet til beskrivelsen.Men Nunne sto på kaja
med en venn.Hun hadde tenkt å lure seg på båten så jeg ikke så henne
for så å ringe meg.Men så møtte hun denne damen å alt ble ikke som tenkt.
Vi ble fotografert i stede,og morro var det.
Nunne ble med ombord,og vet dere hva?
Hun kjøpte seg billett og ble med til Bodø.
Tro hvem som ble overasket da?
Vi fikk 3 timer sammen på båten og 2 i Bodø.(: Heeerlig:)))
Vi hadde en fin tid på båten .Nunne tok bilder da vi ble døpt,da vi paserte Polarsirkelen.
Jeg setter ut noen av bildene vi tok mens vi var sammen.
Så vil jeg takke deg Nunne for at du tok deg tid,og kom å hilste på meg.
Kan ikke si hvor taknemmelig jeg er for mitt vennskap til deg.
Du er en kreativ og oppfinnsom dame.
Håper vi kan treffes igjen.
Du er alltid vellkommen hos meg.
Takk da for en kjempefin tur.
Må Gud velsigne deg å dine. Din venn Evelyn!!!
PS.Garnet jeg kjøpte har jeg begynt å strikke en baby jakke ,til en
som fikk en liten gutt her nå nylig.
Posted by Picasa

1 kommentar:

♥ Carpe Diem ♥ sa...

Hei titter innom for å ønske deg ei fin pinsehelg :)