søndag 22. mars 2009

Sokker på bestilling til Stockholm.


Fikk spørsmål om jeg kunne tenke meg og strikke
sokker,for en venninne av min kusine:,Hun kan ikke
strikke selv,så det gjorde jeg så gjerne...

Her er noen av dem.Hun ville helst ha alle i grått,men
det hadde jeg ikke så lyst til å gjøre.Så til de minste kunne
jeg få bruke pastellfargrer. Vi har jobbet litt sammen,så vi
kan si hva vi mener uten at vi blir fornærmet.


Det er ullgarn i allesammen så det blir sikkert varmt,
og godt til en liten fot.

Må få sisteparet klart i natt,for jeg skal sende det i morgen.
De går og venter,det er ikke bare å trylle heller.Det tar jo
en stund ,selv om jeg strikker ganske fort. Men
nå kommer det mine venner.
Posted by Picasa

3 kommentarer:

Brit. (lille meg) sa...

For en produksjon!
Du er kjempeflink!

Nunne sa...

Gode tid, så mnage varme føtter det skal bli i Stockholm. Enig med deg, det er gøy å strikke farger, og så gøy med fargete bein... grå er kjedelig. Vi gamle damer, vi liker farger, det er tegn på glede!!
Du er kjempeflink¨å strikke hvertfall, du Eie..
Har ikke skrevet ferdig mailen enno, men den er underveis!
Fulle uker med barn gjør at tida er knapp til egne tanker..
Men artig er det! Gode tanker, fra Nunne.

Bestemor Aud sa...

Det var imponerende! Jeg syns det tar ganske lang tid å strikke sokker. Men takknemlig er det - alle er glade for å få hjemmestrikka sokker. Disse så nå ekstra gode og fine ut syns jeg. Heldige de som får dem!
Den utmerkelesen du sendte meg: setter pris på å få, men orker ikke drive og sende slike videre. Jeg har begrenset kapasitet på mye - må prioritere hva jeg skal bruke kreftene på. Det er jo så mye å bruke dem på også, så jeg vil gjøre det som er mest meningsfullt for meg, og kanskje nyttig for andre!! Men takk skal du ha!
Ha ei fin uke!