lørdag 13. september 2008

Utfordring fra Lille meg.

Jeg har fått en utfordring fra Lille meg.

1.Hvilken mat eter du ofte?
Kjøttsuppe,Fisk og fiskemat,er det jeg spiser oftest.

2.Når du er i selskap,er du den personen som sitter,eller hjelper du til?
Jeg er nok av den sorten som hopper opp og hjelper til.

3Hvor sitter du helst når du blogger?
Har ingen spesiell plass enda,så det blir mest på kjøkkenet.

4Kjøper du ofte skrapelodd?
Nei det gjør jeg ikke,men når det kommer barn. kan man jo ikke si nei .
Så noen ganger blir det kjøpt et lodd.

5.Hvilket land eller by har vært din beste ferie?
Det synes jeg også er litt vanskelig å svare på.
Man har jo vært så mange plasser.
Men turen til Bali var nå super da.

6.Hvilken Tv-kanal ser du mest på?
Det blir nok NRK,og Animal Planet.
Når jeg en gang ser på tv.

Jeg ber Mitt lille rede, Ellas blogg, Kjerstis hjørne, Hjemme bra og Eba om å ta denne utfordringen.


Lykke til !

10 kommentarer:

eba sa...

hihi, den kan jeg jo se om jeg ikke får tatt, ja...
Takk for koselig hilsen, og ha en fortryllende helg du også!

*klem*

-Mitt lille rede- sa...

Heisann!
Der er du tilbake ja :-)
Ser du har hatt en fin tur, mange fine bilder her. Så artig å bare ta en sånn tur på sparket da :-)

Ser du utfordrer meg, skal ta den snart :-)

Ha ei riktig fin helg videre!

Anonym sa...

Wow!-For en kake!--Ble rent sulten jeg.
--Ja Mona er fin.--Hun har lært oss så mye opp gjennom årene.Jeg ville ikke vært noe av det foruten.Jeg vet ingen som er så ærlig og ekte som hun,-og som har så mye varme og kjærlighet å gi.Vi er heldige og utrolig glad i henne.

Besta sa...

ÅÅÅÅÅ den kaka så goooo ut. God helg!

Brit. (lille meg) sa...

Takk for at du tok utfordringa.
Det gikk jo greit.
God søndag!:)

Brit. (lille meg) sa...

Hei Eie! Håper du kom vel fram til Stockholm, og at du har det bra....

Villblomsten sa...

Takk for titten :-)

Brit. (lille meg) sa...

Hei! Lenge siden sist!
Jeg har noe til deg på bloggen min.Jeg overfører så snart jeg rekker det.

♥ Carpe Diem ♥ sa...

)""( ) ,@@
( '(;)' )
=(,,)=(")<-@@@
(""),,,("") "@@
Hei titter innom for å si hei
å ønske deg en fin høstdag.

Berit sa...

Nå fikk jeg lyst på bløtkake!