lørdag 12. juli 2008

Noe veldig godt.


Jeg hadde besøk av hjemmesykepleien en dag,jeg holdt på
å bake boller den dagen.Helt naturlig begynte vi da og
snakke mat,hun fortalte at hun hadde vært i selskap
og fruen i huset hadde ikke fått tid til å bake kake.
Så hun serverte dette i stedet.Dette var kjempe godt så
dette vil jeg dele med dere.

Forsøkte å ta et bilde, men det er ikke så lett å se hva
som er under.


Bilde litt nærmere.







Her ser dere litt mere av innholdet. Dette består av:

2 bokser fløte,1 pakke bixit kjeks,1 pakke pikekyss
og masse jordbær på toppen.Bryt kjeksen i biter,
knus pikekyssene og ha det i kremen legg jordbærene
på toppen. Kjempe godt...
Posted by Picasa

9 kommentarer:

Brit. (lille meg) sa...

Dette var nydelig godt! Takk forat jeg fikk smake på ordentlig.
Du er snill.
Ønsker deg god helg!:)

Kjell sa...

Takk for hyggelig hilsen.
Ønsker dere en riktig god sommer!
Hilsen fra Kjell

Anonym sa...

Ikke frist meg med de gode røde jordbærene! Får bare lyst å rane nærmeste stengte butikk og stjele med meg jordbær og kesam vanilje!!
Neida.. jeg tuller no mest bare.. Men de så veldig gode ut...!!!fikk utrolig lyst på jordbær nå...
Vel.. får vente til mandagen:)Er på jobb nå og ikke ferdig før seint på søndagskveld.
Ha en fin helg!

Nunne sa...

Så deilig det ser ut!
Jeg har alltid brukt fløte på jordbæra, men i år har jeg hatt KESAM VANILJE og VANILJESAUS.. Det skal du prove!
Men sannelig skal jeg prøve denne miksen du skriver om her... Du verden så godt det hørtes ut, jeg får vann i munnen ved å lese innlegget ditt!
Ønsker GOD søndag til deg!

Berit T sa...

Tusen takk for den nydelige Awarden, det var veldig kjekt.

Gir en lik tilbake til deg!

Og takk for oppskrift på ny måte å servere jorbær på!

Klem fra meg.

hjemme bra sa...

Hei Eie.
Å, for en deilig jordbærdessert! Dette må prøves i sommer.
Vi var i et jordbærstrøk på søndag og kjøpte korger for 20,- stykker. Billig. Men bærene er spist opp. Så vi må nok kjøpe nye...

Så koselige bilder i forrige innlegg. Heldig du som kan spille piano og gitar. Det har jeg lyst å lære bedre en gang...

Håper du nyter sommeren - selv om det regner...

Kjersti sa...

Ååå, det der så skikkelig godt ut!!

Tusen takk for den flotte awarden du har gitt meg! Jeg ble veldig glad da jeg fikk den, men har ikke vært så mye hjemme at jeg har fått tid til å takke deg!

Håper du ellers har det fint!

Hilsen Bodil F.T. sa...

Deilig dessert! Den fikk jeg lyst til å lage!!

Marie sa...

Dette ser verkeleg kjempegodt ut! Eg hadde ikkje kake då eg feira fødselsdagen min i juni, serverte jordbær med vaniljesaus og krem i staden. Kva er vel betre enn solmodne jordbær!

Framleis god sommar :)